Programmer's Baton

ネタも無かったので、バトンなんぞ

■ The proudest programming language for me.
VB.NET くらいかな


■ The programming language or the technology which I have been
  attracted lately.
.Net Frameworksの衝撃は大きかったね。
あとopenLaszloAJAX かな 
(言語だったり、技術だったり、プラットフォームだったりがごっちゃになってる!?)


■ Three things which is important for programmer.
妄想力 と それをコードに書き表せる知識 と 遊び心


■ The story something funny.(being programmer)
Oracleトランザクション内(処理中盤)で、TRUNCATE発行!


■ Programming is ○○ for me.
自分に唯一可能な創作活動


■ A people to whom I'm passing the baton
Kenさんとたかぽんさん
この人たちのプログラマーとしての考え方を知りたい。